ראש הממשלה במתקן מערכת הלייזר: "זהו נשק שובר שיווין"

    שלמה ריזל No Comments on ראש הממשלה במתקן מערכת הלייזר: "זהו נשק שובר שיווין"

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר אתמול במתקן חברת רפאל שבצפון כדי לעמוד מקרוב על פיתוח כלי יירוט הטילים המופעל בלייזר | "היה עולה לנו הרבה כסף ליירט כל רקטה, היום הם יכולים להשקיע עשרות אלפי דולרים ברקטה ואנחנו נשקיע שני דולר ביירוטה"

    צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר ברפאל וסקר מקרוב את מערכת הלייזר החדשה "מגן-אור" לצד פיתוחים ביטחוניים נוספים בנט אמר למשתתפים: "מערכת הלייזר מהווה שובר שיוויון אסטרטגי עבור מדינת ישראל. אנחנו נמצאים עכשיו בתקופה של יציבות ביטחונית אבל ערוכים לכל תרחיש בכל המימדים"

    במהלך הביקור, שמע רה"מ סקירה נרחבת מאת צמרת הנהלת רפאל בראשות מנכ"ל החברה, אלוף (במיל׳) יואב הר-אבן, ויו"ר רפאל, עוזי לנדאו, אודות מערכת הלייזר "מגן-אור". בהמשך, הציגו מנכ"ל רפאל וחברי ההנהלה הבכירה את ליבת המערכות המסווגות המשרתות את מערכת הביטחון הישראלית, ולאחר מכן הוצגו לרה"מ מגוון מערכות ההגנה האוויריות.

    בביקור השתתפו מנכ"ל משרד רה"מ, מזכיר הממשלה, המזכיר הצבאי ובכירים נוספים. ראש הממשלה אמר בתום הביקור: "מערכת הלייזר של רפאל מהווה שובר שיוויון אסטרטגי עבור מדינת ישראל, וגם בעולם. מערכת שכבר היום יודעת להפיל מרגמה, מזל"ט, כטב"מ או רקטה".

    "זה שובר שוויון לא רק כי אנחנו מכים את האויב צבאית, אלא גם מרוששים אותו כלכלית. עד היום היה עולה לנו הרבה כסף ליירט כל רקטה, היום הם יכולים להשקיע עשרות אלפי דולרים ברקטה ואנחנו נשקיע שני דולר של עלות החשמל ביירוט הרקטה".

    ראש הממשלה סיים ואמר: "אנחנו דוהרים קדימה, בורחים קדימה לאויבים שלנו, כדי להבטיח ביטחון למדינת ישראל. אנחנו נמצאים עכשיו בתקופת יציבות ביטחונית, אבל ערוכים אסטרטגית, בכל המימדים, לכל תרחיש".



    0 תגובות